Thanks for blogwalking, don't forget to step on shoutbox!

Follow+Dashboard


Shoutbox

Highlight Disabled

Rainbow Link

December 10, 2015

Rezeki tak lama

Aku pegang kata orang, perempuan takkan boleh jd technician (pomen). Tapi alhamdulillah aku dapat.

Dengar ura-ura diorang takkan bg confirmation letter dekat aku sebab aku tak perform. Ye, aku akui. Sekuat mana kudrat seorang perempuan pasti tahap dia takkan sama dengan laki.

Aku akui aku tak perform, mmang tak cun. Sebab kudrat tak kuat. Tp Lillahitaala. Aku dah buat sehabis baik. Aku mungkin tak boleh nak hadap keje multitasking, tak bole buat keje laju macam yg diorang harap kann.

Kadang penat, sampai tak bole nak bngun. Yelahh, dah perempuan kau kerah tenaga 4 kerat macam tu. Tapi aku tak penah mngeluh, minat aku. Niat aku cuma nak belajar. Tak pernah pon aku rasa sebab aku perempuan benda niee jadi kekangan.

Andai kata rezeki aku tak lama dalam bidang nie, aku pegang satu benda. Rezeki semua Allah yg bg. Sesungguhnya Dia lah sebaik baik perancangan. Insyallah.

Kbai

No comments:

Blogger ChatRoom


Timeline