Thanks for blogwalking, don't forget to step on shoutbox!

Follow+Dashboard


Shoutbox

Highlight Disabled

Rainbow Link

January 02, 2016

Wishlist 2016

Hee hyee.

Sebelum 2016 menutup tirai. Ini antara senarai semak yg ingin digapai.

-myvi
-duke ktm 200
-vacation ofcos dalam malaysia
-boyfiee <3

But ofcos kene habis kan lesen dalam tahun nie.

But the first thing is. Must have a confirmation letter. Dah berbulu tunggu nie. Sampai setahun baru nak dapat pon tak bole jalan jugak mision kat atas tu.

Perancangan manusia, tak semestinya dapat. Well said. Org yg akan kondem aku memang ramai ya amat. But I'll prove it. Sebab itu hanya mampu menaip di blogger. Bukan facebook duk canang sana sini. Kann tk dapat aku pulak yg dicanang. Forget all the critism people and move on to the better life!

Noktah!

Kbai

January 01, 2016

Let him go!

Hee, hyee.

Apesal senyap? Apesal sentap bila terdengar ayat perempuan lain suka dia. Apesal sentap bila dengar dia chat, lepak denganperempuan lain? Apa masalah aku niee. Haritu dah takde feeling. Dah tak kesah, dah move on. But why now ada balik?

Ya Allah, jauhkan perasaan aku untuk menyukai dia. Aku tau dia bukan jodoh aku. Aku tau nie sume permainan nafsu semata. Aku mohon Ya Allah, hanya kau yg dapat memadam kan m mana-mana perasaan.

Dan sesungguh nyaa, jika Allah ingin menyatukan kedua hati, dia akan menggerakkan kedua-dua nyaa. Bukan hanya satu.

Please, atleast not him. I know its not him. Aku nak move on. Sekuat macam aku bole move on masa aku suka K time sekolah dlu. Macam mana aku bole move on dari suka BH time dekat poli dlu
Susah betul kalau nak cerita pasal hati, memang kumbang bukan seekor. Tp kenapa kumbang yg tak berapa nak cun yg aku suka! Grr

Just let him go. Please feeling, Im begging you ��

Kbai.

Blogger ChatRoom


Timeline